Het zijn spannende en onzekere tijden voor iedereen. Het Corona-virus en de daartegen genomen maatregelen hebben een grote impact op ons allemaal. Allereerst natuurlijk de zorgen over de gezondheid van ons allen. Tegelijk liggen maatschappelijke en economische activiteiten grotendeels stil. Dit leidt direct tot nieuwe zorgen: Kan ik mijn baan behouden? Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, gaat dat nu wel lukken? Kan mijn bedrijf de crisis doorstaan? Hoe kan ik de activiteiten binnen mijn bedrijf nog zoveel mogelijk door laten gaan?

We begrijpen deze zorgen. Gelukkig kunnen we melden dat onze dienstverlening doorgaat. Wij staan ook nu klaar voor iedereen met een loopbaan- of ontwikkelvraag.

In dit bericht leest u er meer over.

Dienstverlening gaat “online” door

Door het Corona-virus moeten we afstand houden van elkaar. Vanwege de Corona-maatregelen voeren onze coaches en jobsearchers de gesprekken online of telefonisch. Op deze manier kunnen wij goed ondersteunen bij persoonlijke loopbaan- en ontwikkelvragen. Zodra de mogelijkheid er weer is, gaan wij weer over op face-to-face gesprekken. Tegelijk volgen wij de ontwikkeling op de arbeidsmarkt nauwgezet, zodat wij goed kunnen adviseren over actuele ontwikkelingen.

In de huidige periode blijven werkgevers verantwoordelijk voor de re-integratie van hun medewerkers. JP WerkRevisie biedt ondersteuning in het 2e spoor en acteert op basis van de actuele richtlijnen van het UWV, n.a.v. de Corona-crisis.

Voorbeelden wat wij concreet kunnen doen in deze periode:

  • Loopbaanadvies en heroriëntatie door inzet van onze tests en 360 graden feedback
  • Persoonlijke coaching op persoonlijke thema’s in werk.
  • Ondersteuning bij het solliciteren en het onderzoeken van de arbeidsmarkt.
    • zoeken vacatures
    • opstellen CV en sollicitatiebrieven
    • opstellen LinkedIn profiel
    • nuttig gebruik maken van Social Media
    • voorbereiden en nabespreken (online) sollicitatiegesprekken
    • onderzoeken mogelijkheden arbeidsmarkt
    • inzetten en opbouwen netwerk

Nieuw: Talent Motivatie Analyse

In maart hebben wij binnen ons bureau de Talent Motivatie Analyse geïntroduceerd. De TMA brengt persoonlijke drijfveren en talenten in beeld. Het bijzondere van TMA is dat het ontwikkel- en toekomstgericht is. Het maakt de balans op van dit moment én geeft input om richting te geven aan de werktoekomst. De uitkomsten uit de TMA worden gekoppeld aan functiemogelijkheden.

De vragenlijst wordt thuis ingevuld, vervolgens bespreekt een gecertificeerd coach de uitkomsten in een gesprek.

De Talent Motivatie Analyse is interessant voor bedrijven, die juist in deze tijd als er minder werk is, de persoonlijke ontwikkeling van hun medewerkers willen blijven faciliteren.

Vragen en contact

Heeft u een actuele loopbaan- of ontwikkelvraag voor uzelf of één van uw medewerkers, neem dan telefonisch contact met ons op of vraag een vrijblijvend oriënterend gesprek aan via ons contactformulier op de website.